پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4753
-
الف
+

عوامل فیلم سینمایی «پینوکیو» مشخص شدند

فیلم سینمایی «پینوکیو» که دیزنی وعده ساخت آن را از یک سال و نیم پیش داده بود، اکنون عوامل تولید خود را شناخت.

فیلم سینمایی «پینوکیو» که دیزنی وعده ساخت آن را از یک سال و نیم پیش داده بود، اکنون عوامل تولید خود را شناخت.

این نسخه زنده از داستان مشهور «پینوکیو» با بازی تونی سرویلو بازیگر مشهور ایتالیایی که در فیلم «زیبایی بزرگ» خوش درخشید، در نقش "پدر ژپتو" همراه خواهد بود.

گفتنی است کارگردانی این فیلم را متئو گارونی بر عهده خواهد داشت که کارگردانی فیلم‌های «گومورا» و«قصه قصه‌ها» را در کارنامه دارد.

همچنین پیتر هجِز فیلمنامه‌ این فیلم را به عنوان برداشتی آزاد از داستان اصلی «پینوکیو» انجام داده است و داستان یک عروسک خیمه‌شب‌بازی چوبی را روایت می کند که رویای تبدیل شدن به یک پسربچه واقعی را دارد. در عین حال داستان حقیقی درباره رابطه بین یک پدر و پسر است و همچنین عواقب دروغ گفتن و خلق کردن داستان‌های جدید و زندگی کردن در یک دنیای فانتزی. این داستان را کارلو کولودی نویسنده سال ۱۸۸۳ با عنوان «ماجراجویی‌های پینوکیو» نوشت.

بسیاری از عوامل سازنده درام فانتزی «قصه قصه‌ها» (2015) قرار است در ساخت این فیلم نیز شرکت داشته باشند. به گفته‌ی گارونی، فیلم «پینوکیو» قرار است ترکیبی از فیلم زنده و ساخت کامپیوتری باشد. بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فیلمبرداری این فیلم در بهار 2017 آغاز خواهد شد.

کمپانی دیسنی نسخه انیمیشن داستان اصلی پینوکیو را در سال ۱۹۴۰ روی پرده برد و از آن زمان تا به حال چند بازسازی کارتونی و زنده از جمله نسخه‌ای با حضور "میکی رونی" در سال ۱۹۵۷ از روی آن انجام شده است.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر